Gebruiksaanwijzing /service van het product M8800 van de fabrikant PMC-Sierra
Ga naar pagina of 2
PM8800 WiZIRD 2x2 PMC-2061867, I ssue 8 © Copyright PMC-Sierra, Inc., 2008 All rights reserved. Proprietary and Confidential to PMC-Sierra, I nc. and for its customers’ internal use.
PM8800 WiZIRD 2x2 Wi MAX Zero Intermediate Frequency Radio Device Corpor ate Head Offi ce: PMC-Sierra, Inc. Mission Towers O ne 3975 Freedom Circle Santa Clara, CA, 95054, U.S.A. Tel: 1.408.239. 8000 Fax: 1.408. 492.1157 Operations Head Offi ce: PMC-Sierra, Inc.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat PMC-Sierra M8800 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen PMC-Sierra M8800 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens PMC-Sierra M8800 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding PMC-Sierra M8800 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over PMC-Sierra M8800 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van PMC-Sierra M8800 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de PMC-Sierra M8800 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met PMC-Sierra M8800 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.