Gebruiksaanwijzing /service van het product PM5371 van de fabrikant PMC-Sierra
Ga naar pagina of 2
PMC-920 520 (R8 ) 1998 PM C-Sierra , Inc. Septem ber, 199 8 PM5371 PMC-Sierra,Inc. VT/TU Cross-Connec t Switch TUDX FEATURES • Monoli thic, SONET /SDH, single-st age, non- blocki ng arr ay of ti me swi tches for cross-c onnectin g SONET Virtua l Trib utar ies (VT s) or SDH Tri buta ry UNITs (TUs).
Head Off ice: PMC-Sierra , Inc. #105 - 85 55 Baxter Place Burnaby, B.C. V5 A 4V7 Canada Tel: 60 4.415.600 0 Fax: 60 4.415.620 0 PM5371 TUDX VT/TU Cross-Connec t Switch To orde r documen tation, send emai l to: document @pmc-sie rra.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat PMC-Sierra PM5371 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen PMC-Sierra PM5371 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens PMC-Sierra PM5371 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding PMC-Sierra PM5371 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over PMC-Sierra PM5371 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van PMC-Sierra PM5371 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de PMC-Sierra PM5371 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met PMC-Sierra PM5371 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.