Gebruiksaanwijzing /service van het product 45p van de fabrikant Polk Audio
Ga naar pagina of 10
5601 METRO DRIVE, BAL TIMORE, MARYLAND 21215, USA, 800-377-7655, 410-358-3600 www .polkaudio.com A TRIUM 45 p Owner’ s Manual High Performance Self-Powered Multi-Zone Speakers Enceintes Haute Perfor.
2 For Customer Service, call 800-377-7655 3 SAFETY PRECAUTIONS— READ FIRST! 1. Read the instructions. All the safety and operating instructions should be read before the product is operated. 2. Retain instructions. Safety and operating instruc- tions should be retained for future reference.
4 For Customer Service, call 800-377-7655 5 Get more information and exclusive accessories, visit www .polkaudio.com PLACEMENT OPTIONS Because they are self-powered, your Atrium Loudspeakers allow you to bring sound into any room in your house.
For Customer Service, call 800-377-7655 7 6 Get more information and exclusive accessories, visit www .polkaudio.com • Note that one of the “OUTPUT TO P ASSIVE SPEAKER” termi- nals on the rear of the speaker is red (+) and the other is black (-).
For Customer Service, call 800-377-7655 9 SELECTING AN ELECTRONIC SOURCE If you turn on your system and do not hear any sound, check the settings on your electronics. • Make sure the “Mute” option is not selected. • If your receiver has “Multi-Zone” controls, make sure the correct options have been selected.
For Customer Service, call 800-377-7655 11 10 Get more information and exclusive accessories, visit www .polkaudio.com For Customer Service, call 800-377-7655. MOUNTING The Atrium’ s swiveling wall bracket permits your speakers to be mounted either horizontally or vertically and aimed to deliver the best possible sound in a variety of situations.
For Customer Service, call 800-377-7655 13 12 Get more information and exclusive accessories, visit www .polkaudio.com For Customer Service, call 800-377-7655. • Line up the bracket, attached to the speaker , so that the screw heads pass through the large center hole of the bracket’ s keyhole slots.
For Customer Service, call 800-377-7655 15 PRÉP ARA TION : 1. Retirez d’abord les boutons des supports et dégagez l’enceinte. Puis retirez la grille de l’enceinte en appuyant délicatement sur ses bords [figure 18].
For Customer Service, call 800-377-7655 17 FICHE TECHNIQUE A TRIUM45p Réponse en fréquences 60Hz - 20kHz Sensibilité (passive seul.) (dB 1w/1m) 89dB Amplificateur 50 watt en 4 ohm, 50Hz à 20kHz.
NOTES 18 For Customer Service, call 800-377-7655 19 Get more information and exclusive accessories, visit www .polkaudio.com “Polk Audio,” “Dynamic Balance” and “Acoustic Resonance Control” are registered trademarks of Polk Investment Corporation used under license by Polk Audio Incorporated.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Polk Audio 45p (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Polk Audio 45p heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Polk Audio 45p vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Polk Audio 45p leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Polk Audio 45p krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Polk Audio 45p bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Polk Audio 45p kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Polk Audio 45p . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.