Gebruiksaanwijzing /service van het product AIR3 van de fabrikant ATON
Ga naar pagina of 2
AIR3 Plasma F riendly Flush-Mount IR Receiv er w/Plug 23 4 1 Introduction The A TON AIR3 is designed to mount flush in a cabinet or w all and is an ideal choice whenev er an inconspicuous IR receiver is required.
5 T ecnología al alcance de todos. ™ AIR3 Receptor IR a prueba de plas- ma para montaje al ras con enchufe 67 8 Introducción El A TON AIR3 está diseñado para montaje al ras del gabinete o de la pared y es una elección ideal cuando se requiere un receptor IR desaper cibido.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ATON AIR3 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ATON AIR3 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ATON AIR3 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ATON AIR3 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ATON AIR3 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ATON AIR3 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ATON AIR3 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ATON AIR3 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.