Gebruiksaanwijzing /service van het product HDR44 van de fabrikant ATON
Ga naar pagina of 2
SYSTEM OVERVIEW * Up to 1080p. Also supports Standard Definition video sources which use component video outputs ** Requires Audio/Video receiver , wired speak ers and 5.1 video content † Sold separately †† Learning remotes are not sold by AT ON, but are a vailable at most Audio/Video retailers.
R44WP – HD RECEIVE WALL PLA TE Receives all video and audio from the HDR44 via 2 Cat5 cables Outputs HD video and analog audio to the zone TV displa y and digital audio to an optional in-room A/V re.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ATON HDR44 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ATON HDR44 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ATON HDR44 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ATON HDR44 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ATON HDR44 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ATON HDR44 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ATON HDR44 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ATON HDR44 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.