Gebruiksaanwijzing /service van het product CX100 van de fabrikant Polycom
Ga naar pagina of 2
Benefits Integrated with Microsoft Office Communicator 2007 – Optimized to deliver a seamless unified communications experience Natural, hands-free conversations – High-definition wideband audio f.
Polycom CX100 Speakerphone Specifications Part No. 3726-17776-001 Rev. 09/07 www .polycom.com Polycom Headquarters: 4750 Willow Road, Pleasanton, CA 94588 (T) 1.800.POL YCOM (765.9266) for North America only. For North America, Latin America and Caribbean (T) +1.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Polycom CX100 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Polycom CX100 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Polycom CX100 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Polycom CX100 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Polycom CX100 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Polycom CX100 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Polycom CX100 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Polycom CX100 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.