Gebruiksaanwijzing /service van het product CX5100 van de fabrikant Polycom
Ga naar pagina of 2
Tip s for Meeting Particip ant s Follow these best practices to ensu re that your CX5100 system effective ly tracks speakers and part icipant s during conference calls. ● Make sure there are no items be tween your mouth and the microph ones. For example, move your laptop so that it does not block you when you speak.
www .pol ycom.com © 2014, Polycom, I nc. All rights rese rved. Polyco m® and the names and marks associ ated with Pol ycom’s products are trade marks a nd/o r service mark s of Polycom, Inc., and ar e registered and/or common- law marks in the United St a tes and vario us other cou ntries.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Polycom CX5100 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Polycom CX5100 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Polycom CX5100 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Polycom CX5100 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Polycom CX5100 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Polycom CX5100 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Polycom CX5100 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Polycom CX5100 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.