Gebruiksaanwijzing /service van het product IP 601 van de fabrikant Polycom
Ga naar pagina of 17
Polycom SoundPoint ® IP 601 User Guide For training/documentation, please visit us @ http://customertraini ng.v erizonbusiness.com or call 1-800-622-1049 © 2006, 2007, 2008 Verizon.
Table of Contents Table of Contents 2 Introduction 4 Installation 4 Connect the Networ k and Power Source 4 Connect the Handset and Optio nal Headset 5 Attach the Base 5 Features 6 Key Description.
Call Transfer 14 Call Forward 14 Disable Call F orwarding 14 End a Call 14 Shared Call Appearance 15 Multiple Lines 15 Multiple Keys per Line 15 Multiple Call Appearance 16 Shared Lines 17 Voice Mail .
Introduction The Polycom SoundPoint IP 601 is a full ‐ duplex, hands ‐ free Session Initiation Protocol (SIP) phone. It provides telephony features such as Shared Call Appearance, Call Hold, Call Transfer, and Do Not Disturb.
Connect the Handset and Optional Headset 1. Connect the short straight end of the phone cord to the handset, and the corresponding longer straight end of the cord to the handset jack on the back of the phone.
Features The features of the SoundPoint IP 601 are shown below: 6.
Key Descriptions 7.
Configure Basic Settings You can customize your SoundPoint IP 601 phone by adjusting the settings for time and date, display contrast, ring type, etc.
Ring Type You can select from different ring types to distinguish between lines or to have a different ring from a co ‐ worker close by. 1. Press the Menu button.
Press the Dial soft key to call a number from one of the call lists. Press the Exit soft key return to the previous menu.
1. Press the Directories button. 2. Select Contact Directory . 3. Press the Add soft key to enter Jane’s contact details. ‐ OR ‐ Select Jane’s existing entry and pres s Edit .
Use the Handset 1. Pick up the handset to obtain a dial tone. 2. Dial the number. ‐ OR ‐ Dial the SIP URL/IP address (e.g., 10.3.0.42, joe@205.173.1.24 , sip: jane@verizon.
‐ OR ‐ Press the button to answer through your connected headset. NOTE : Inc oming calls can be ignore d by pressi ng the Reject soft key or the Do Not Disturb button.
To turn off microphone mute, press again. Volume Press to adjust the receiver volume during a call . Pressing these keys in the idle state adjusts the ringer volume.
Press the EndCall soft key. ‐ OR ‐ Replace the handset. ‐ OR ‐ Press if in hands ‐ free/speakerphone mode.
Multiple Call Appearance Each line on the phone can be configure d to have one or more call appearances.
17 Shared Lines A shared line is indicated by a different line icon. In the following example, the first line is private and the second line is shared.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Polycom IP 601 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Polycom IP 601 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Polycom IP 601 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Polycom IP 601 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Polycom IP 601 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Polycom IP 601 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Polycom IP 601 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Polycom IP 601 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.