Gebruiksaanwijzing /service van het product LX810e van de fabrikant Primera
Ga naar pagina of 2
Primera T echnology is one of the world’ s leading manufacturers of specialty printers. W e’ ve built well over a million inkjet, thermal transfer and dot matrix print ers throughout our history . So, you can be confident that your new Color Label P rinter from Primera will giv e you years of reliable performance.
..................................... ................................... ..................................... ..................................... .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Primera LX810e (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Primera LX810e heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Primera LX810e vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Primera LX810e leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Primera LX810e krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Primera LX810e bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Primera LX810e kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Primera LX810e . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.