Gebruiksaanwijzing /service van het product DP-Series van de fabrikant Primera Technology
Ga naar pagina of 2
Primera is a member of the Blu-ray Disc Association and is the world’ s first manu - facturer of automated disc publishers to announce support for Blu-ray Disc technology .
Mainzer Strasse 131 65187 Wiesbaden Germany Fon: +49 (0) 611 - 92777-0 Fax: +49 (0) 611 - 92777-50 Internet: www.primera-europe.eu Email: sales@primera-europe.eu © 2008 Primera Europe GmbH. All rights reserved. T uffCoat is trademark and Primera is a registered trademark of Primera T echnology , Inc.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Primera Technology DP-Series (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Primera Technology DP-Series heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Primera Technology DP-Series vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Primera Technology DP-Series leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Primera Technology DP-Series krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Primera Technology DP-Series bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Primera Technology DP-Series kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Primera Technology DP-Series . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.