Gebruiksaanwijzing /service van het product 4600 van de fabrikant Printek
Ga naar pagina of 2
FieldPro series FormsPro 4600 Series FormsPro 4600 Series printers can solve your toughest printing problems and automate most paper handling functions.
Detailed Printer Specifications 1517 Townline Rd. Benton Harbor, Michigan 49022 | T: 1.888.211.3400 F: 269.925.8539 | E: info@printek.com | www.printek.com ©2010 Printek, Inc. Specifications subject to change without notification. Dot Matrix Printer FormsPro 4600 Series Printek and the Printek logo are registered trademarks of Printek, Inc.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Printek 4600 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Printek 4600 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Printek 4600 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Printek 4600 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Printek 4600 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Printek 4600 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Printek 4600 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Printek 4600 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.