Gebruiksaanwijzing /service van het product 5802 van de fabrikant Q-Logic
Ga naar pagina of 2
59109-04 A 1 *59109-04 A* Rack Mounting Guide Fibre Channel Switch 3800/5800 Series Rail Kit SB-RACKKIT This guide describes h ow to mount the QLogic 3810 and 5800V Se ries Fibre Channe l switches in a rack using the rail kit (SB-RACKKIT). Switches can be mounted with the port s facing the front or rear of the rack as shown.
3800/5800 Series Fibre Channel Switch Rack Mounting Guide Corporate Headquarters QLogic Corporation 26650 Aliso V iejo Parkway Aliso Viejo, CA 92656 949 .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Q-Logic 5802 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Q-Logic 5802 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Q-Logic 5802 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Q-Logic 5802 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Q-Logic 5802 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Q-Logic 5802 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Q-Logic 5802 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Q-Logic 5802 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.