Gebruiksaanwijzing /service van het product 9040 van de fabrikant Q-Logic
Ga naar pagina of 12
[ Quick Start Guide ] QUICK START GUIDE SilverStorm™ 9040 INSTALLATION d.
Purchasers of OEM products should consult with th e OEM for sup port. Support Headquarters QLogic Cor poration 4601 Dean Lakes Blvd Shakopee, MN 55379 QLogic W eb Site www .qlogic.com T echnical Support Web Site support.qlogic.com T echnical Support Email support@qlogic.
1 SilverS torm 9040 Quick S t art Guide Pre-Installation Checklist Before beginning the actual installation, the Site Im plementation Engineer must perform the following tasks: Step 1. Check the packing list to ve rify all ordered equipment has been received.
2 Step 4. V erify that the equipmen t shipped matches the packing list. T ools and Equipment Required ❑ An ESD wrist strap ❑ A #2 Phillips screwdriver ❑ Pen (felt-tip) to mark the mounti ng hole.
3 Changing the IP Address and Default Gateway Using the RS232 Serial P ort Step 1. Connect null-modem/crossover serial cables to the RS-232 port of the switch spine module. If using a terminal emulation device, the settings should be: ❑ 8 data bits ❑ no parity bits ❑ 1 stop bit ❑ 56K baud ❑ Use VT100 emulation.
4 Step 4. The system prompts for a user name . In order to change the IP address and def ault gateway , the user must be logg ed in as the administrator . A t the prompt enter: admin Step 5. The system prompts for a password. At the prompt enter: adminpass The system responds with: Welcome to the SilverStorm 9040 CLI.
5 Step 4. From the main menu select OOB LAN IP then Set OOB LAN IP . The following screen is displayed: Figure 1. Set OOB LAN IP Window Step 5. T ype in the new switch IP address.
6 Installing Documentation from a CD Installing Documentation on a Linux Host Step 1. Place the Documentation CD in the CD-ROM drive. Step 2. Check that the CD has been mounted. T ype ls /mnt/cdrom . The system returns a list of files on the CD . Step 3.
7 Declaration of Conformity QLogic Corporation. 26650 Aliso Viejo Pa rkway Aliso Viejo, CA 92656 Phone: 949.389.6000 www.qlogic.com QLogic Corporation dec lares the following product is in compliance with the following stan dards.
8.
© 2007 QLogic Corporation. QLogic, the QLogic logo , the Powered by QLogic logo, SANbox, SANsurfer , and SANsurfer Management Suite are regist ered trademarks or trademarks of QLogic Corporation. All other br ands and product names are trademarks or registered trademar ks of their respective owners .
J QLogic Corporation 26650 Aliso Viejo P arkway Aliso Viejo, CA 92656 949.389.6000 www .qlogic.com D000010-004 Rev . A.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Q-Logic 9040 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Q-Logic 9040 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Q-Logic 9040 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Q-Logic 9040 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Q-Logic 9040 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Q-Logic 9040 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Q-Logic 9040 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Q-Logic 9040 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.