Gebruiksaanwijzing /service van het product 74008 van de fabrikant Radica Games
Ga naar pagina of 2
Can you handle the pressur e or will you have a T otal Meltdown? Y our mission is to complete FOUR INTENSE CHALLENGES before the computer suffers a T otal Meltdown! Ar e you up to the chal- lenge? Can.
all over again. As you increase in levels the number of buttons you must follow increases. 4. THE CORE Now for the final challenge! Y ou must, ever so carefully , remove the computer core itself. Of course, this is easier said than done. Y ou have to lift out the core without touching it to the sides.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Radica Games 74008 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Radica Games 74008 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Radica Games 74008 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Radica Games 74008 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Radica Games 74008 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Radica Games 74008 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Radica Games 74008 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Radica Games 74008 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.