Gebruiksaanwijzing /service van het product TAD-794 van de fabrikant Radio Shack
Ga naar pagina of 11
Cat. No. 43 -794 OWNE R’ S MANUAL Please r ead before usin g this equi pment. TAD - 794 900 MH z C aller ID/C al l Wai ting ID Cordle ss P hone with Digita l Answering S ystem 2 This s ymbol i s int.
4 Noise- Reductio n Circuit r y — prov ides sound clarit y compar able to that of a corded phone . Security Ac cess-Protect io n Code — helps prevent other cordles s p hone us- er s fr om usi n g y our p hone lin e while the handset is off the base.
8 IN S TALLA TI O N MOUNT ING TH E PHONE You c a n pla c e the T AD-794’s b ase o n a desk or tab l e, m ount it on a stan dard wall plate, or mount it directl y on a wal l.
12 9. Press and lift out the handset hold- er , flip it over as shown, then snap it back i nto place so it holds the hand- set . 10. Lift th e base ’ s an tenna to a v er tic al position. CONNEC TING AND CHARG ING THE BATT ERY P ACK The TAD -794 comes with a rechar g e- able n ickel-cadmi um batter y pac k in t he handset but not connec ted.
16 S TORING Y OUR AREA CO DE To qu i ckl y dial a number from a Ca ller ID r eco rd (s ee “ Dial in g from a C aller ID Record” on Pa g e 2 7) or to cor re ct l y store a number from a rec or d i .
20 USI NG FLA S H FLASH performs the ele c tr onic equiva- lent of a s w itchhook oper ation for spe- cia l se rv i c es, su ch a s Ca l l W ait in g . For exam ple, if y ou have Call Waitin g , press FLASH to answer an incomi n g call without dis c on nectin g the c urrent c all.
24 USI NG A HE ADS ET You can ta lk on the ph one with hands - free conv enience u s i n g an optional headset t hat has a 3 / 32 -inch (2.5-mm) plu g .
28 T AD O PERA T ION S ELECTING TH E OUTGOI NG ME SSAGE The TAD ha s tw o prerecorded out g oi n g messa g es. One as k s the caller to leave a m es sa g e: “Hell o, no o ne is avail able to take y our call. Pl ease leave a messa g e after the tone.
32 1. Hold do wn PIN unt i l the TAD be eps and 00 appear s in the me ssa g e counter wi ndow. 2. Press SKIP to s et the first d i g it of the PIN hi g her o r REPEAT to set it lower. Then pre s s PIN . 3. Press SKIP or REPEAT to s et the sec on d d i g it of the PIN, th en press PIN .
36 CARE AND MAINTE NAN CE Your RadioS hack TAD- 794 90 0 MHz Caller ID/ Call Waitin g ID Cordless Phone is an example o f superio r d esi g n and craftsma ns h ip. The fol lowin g su gg estions will help y ou ca re fo r y our TAD - 79 4 so y ou can en j o y it for y ears.
Ra dioSh ack A Divis ion of Tandy Corp orat io n Fort Worth, T ex as 76102 UCZZ0120 2BZ 8A8 N P r in ted in the Philip p ines Limited One - Yea r Warranty Thi s product is war ranted by RadioShack aga.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Radio Shack TAD-794 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Radio Shack TAD-794 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Radio Shack TAD-794 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Radio Shack TAD-794 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Radio Shack TAD-794 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Radio Shack TAD-794 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Radio Shack TAD-794 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Radio Shack TAD-794 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.