Gebruiksaanwijzing /service van het product SW2 van de fabrikant Raritan Computer
Ga naar pagina of 2
S w i t c h M a n ® U S B - C O M B O Quick Installation and Setup Guide T o view this guide in other languages, please visit www .raritan.com and select your nearest international Raritan site Rev .
Selecting P or ts There are two methods of selecting ports using SwitchMan: 1. Use preconfigured Hot Key Commands. 2. Use Manual Port Selectors - the PC and HUB push buttons on the front panel of the SwitchMan unit.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Raritan Computer SW2 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Raritan Computer SW2 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Raritan Computer SW2 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Raritan Computer SW2 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Raritan Computer SW2 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Raritan Computer SW2 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Raritan Computer SW2 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Raritan Computer SW2 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.