Gebruiksaanwijzing /service van het product 133 van de fabrikant Raypak
Ga naar pagina of 2
Catalog No.: 2000.20P Effective: 12-1-07 Replaces: 4-1-05 Job: Engineer: Contractor: Prepared By: Date: Model: Indoor/Outdoor: EFFICIENT 82% thermal efficiency – highest of a ny atmospheric boil.
Catalog No.: 2000.20P Effective: 12-1-07 Replaces: 4-1-05 Raytherm - Type H Hydronic Heating Boilers Model 133 Indoor Outdoor Shipping Weight Model No. Input MBTU Output MBTU AFUE Output MBTU Lbs. (A pprox.) H-133 136 112 82.7% 109 160 NOTES: Ratings shown are for elevations up to 2,000 feet.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Raypak 133 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Raypak 133 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Raypak 133 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Raypak 133 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Raypak 133 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Raypak 133 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Raypak 133 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Raypak 133 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.