Gebruiksaanwijzing /service van het product ResTraxx System van de fabrikant ResMed
Ga naar pagina of 2
ResT raxx™ S ystem Web-based P atient Compliance Monitoring The R esT raxx Sy stem is the first of its kind for wireless, remote monitoring. It is designed and developed b y ResMed, global leaders in sleep and respirator y medicine.
ResMed Corp Poway , CA, USA +1 858 746 2400 or 1 800 424 0737 (toll free), ResMed Ltd Bella Vista, NSW, Australia +61 (2) 8884 1000 or 1 800 658 189 (toll free).
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat ResMed ResTraxx System (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen ResMed ResTraxx System heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens ResMed ResTraxx System vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding ResMed ResTraxx System leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over ResMed ResTraxx System krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van ResMed ResTraxx System bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de ResMed ResTraxx System kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met ResMed ResTraxx System . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.