Gebruiksaanwijzing /service van het product RR750 van de fabrikant Ricoh
Ga naar pagina of 2
Enjoy life, Catch the moment Image for concept purposes only. 7.1 megapixels means amazing detail and vivid color Optical 3x zoom makes close-up photography simple Bright 2.
All the sample images used herein are for concept purposes only . Caplio is the trademark of Ricoh Co., Ltd. Microsoft, Windows and Direct X are registered trademarks or trademarks of Microsoft Corporation in the U.S.and/or other countries. Apple, Macintosh and Mac OS are registered trademarks or trademarks of Apple Inc.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Ricoh RR750 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Ricoh RR750 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Ricoh RR750 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Ricoh RR750 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Ricoh RR750 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Ricoh RR750 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Ricoh RR750 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Ricoh RR750 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.