Gebruiksaanwijzing /service van het product ES-1126C/D van de fabrikant Ruby Tech
Ga naar pagina of 2
ES-1126C/D Web Smart Switch Benefits Benefits QoS with Four Priority Queues The QoS(Quality Of Service) feature provides four internal queues to support four different classifications of traffic. High priority packet streams experience less delay inside the switch, which supports lower latency for certain delay- sensitive traffic.
Broadcast Storm ----Multicast/Broadcast/Unknown-Unicast Storm suppression. Port Mirroring ---Support 1: N RX port mirroring. Isolated Group ---Provide one group allows certain ports to be designated as protected.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Ruby Tech ES-1126C/D (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Ruby Tech ES-1126C/D heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Ruby Tech ES-1126C/D vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Ruby Tech ES-1126C/D leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Ruby Tech ES-1126C/D krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Ruby Tech ES-1126C/D bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Ruby Tech ES-1126C/D kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Ruby Tech ES-1126C/D . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.