Gebruiksaanwijzing /service van het product 6920G van de fabrikant Acer
Ga naar pagina of 2
Acer recommends Windows Vista ® Home Pr emium. A cer A spir e 8 9 2 0 G • I ntel ® Ce ntr ino ® pr oc esso r t echn olo gy • G enui ne Wind ows Vis ta ® Hom e Pr e mium • u p to 4G B DD R2 RAM, HD D up to 320 GB • H igh- bri ghtn ess 18.
f e e l i n g s t y l e b l u e s o u n d s o und is t he v oic e o f A diG itA l e xpe rie nc e An d t he cA rr ier of co unt le ss e mot ion s . p u t sim ply , t he hiG he r the qu Ali ty of sou nd , th e m or e e mo ti on we fee l .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Acer 6920G (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Acer 6920G heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Acer 6920G vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Acer 6920G leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Acer 6920G krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Acer 6920G bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Acer 6920G kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Acer 6920G . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.