Gebruiksaanwijzing /service van het product SVMI-8 van de fabrikant Samsung
Ga naar pagina of 2
SVMi- 8 Voice Mail System Quick Reference Guide The Samsung SVMi- 8 Voice Mail System provides comprehensive voice prompts for every step to make it easy to operate all the sys- tem features.
2 Save Message 1 Save Msgs 11 Previous Msgs 5 Call Sender 55 Deliver Fax Copy 3 Discard Messages 4 Reply to Sender 6 Forward a Copy ✱ Cancel Executar y 0 00 Play Options Msg Information # ## Skip Me.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Samsung Samsung SVMI-8 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Samsung Samsung SVMI-8 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Samsung Samsung SVMI-8 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Samsung Samsung SVMI-8 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Samsung Samsung SVMI-8 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Samsung Samsung SVMI-8 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Samsung Samsung SVMI-8 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Samsung Samsung SVMI-8 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.