Gebruiksaanwijzing /service van het product WF8704RSS van de fabrikant Samsung
Ga naar pagina of 2
Free 5 Y ear W arranty Promotion is valid for pur chases made between 26th December 2008 - 30th June 2009. Available for models: WF8702RSW , WF8702RSS, WF8704RSW , WF8704RSS, WF8802RP A, WF8802RPZ, WF8804RP A and WF8804RPZ. 2Samsung5YrITB_DG01978_1208.
DG01978/1208 Details of Cover Free 5 Y ear Warranty Promotion Company Name Samsung Electronics (UK) Limited Domestic & General Product Name Manufacturer W arranty Breakdown Insurance Product T ype.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Samsung WF8704RSS (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Samsung WF8704RSS heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Samsung WF8704RSS vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Samsung WF8704RSS leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Samsung WF8704RSS krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Samsung WF8704RSS bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Samsung WF8704RSS kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Samsung WF8704RSS . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.