Gebruiksaanwijzing /service van het product Cruzer Enterprise van de fabrikant SanDisk
Ga naar pagina of 9
Cruzer Enterprise Troubleshooting FAQ Revision 1.0 Document No.TSG-CRE-0507-10 May 2007 SanDisk Corporation Corporate Headquarters • 601 McCarthy Blvd.
Cruzer Enterprise Troubleshooting FAQ Revision 1.0 Table of Contents 1. Starting the Cruzer Enterprise ........................................ 1 2. Passwords ................................................................... 3 3. Internationalization .
Cruzer Enterprise Troubleshooting FAQ Revision 1.0 1. Starting the Cruzer Enterprise Q: W HY DIDN ’ T MY C RUZER E NTERPRISE DRI VE START WHE N I INSERTED IT ? A: Is this the first time you ha ve us.
Cruzer Enterprise Troubleshooting FAQ Revision 1.0 Q: I INSERTED MY C RUZER E NTERPRISE DRIVE IN T O MY CORPORATE MAC HINE AND NOTHING HAPPENED . I S THER E A SECURITY POL I CY THAT PROHIBITS THE CHAN.
Cruzer Enterprise Troubleshooting FAQ Revision 1.0 2. Passwords Q: W HAT ARE ‘ SPECIAL ’ CHARACTERS ? A: A special character is any character that is not a letter or dig it, for example, ‘@’ or ‘#’. These characters may be used in passwords to make them more co mplex and help prev ent password hackin g.
Cruzer Enterprise Troubleshooting FAQ Revision 1.0 3. Internationalization Q: W HY DOES SOME OF THE TE XT STILL APPEAR IN E NGLISH AFTER I CHANGED MY LANGUAGE SETTINGS ? A: Some of the Cruzer E nterprise drive strings have n ot yet been translated.
Cruzer Enterprise Troubleshooting FAQ Revision 1.0 4. Cruzer Enterprise Shutdown Q: W HY CAN I STILL SEE THE C RUZER E NTERPRISE DRI VE IN W INDOWS E XPLORER WHEN I GET A MESSAGE THAT MY C RUZER E NTERPRISE DRIVE HAS SUCCESSFULLY SHUT DOWN ? A: Cruzer Enterprise was ab le to shut down but Windows did no t eject the drives.
Cruzer Enterprise Troubleshooting FAQ Revision 1.0 Q: W HY DIDN ’ T C RUZER E NTERPRISE STORE M Y SETTING CHAN GE S WHEN I MODIFIED THEM USING A G UEST AC COUNT ? A: Cruzer Enterprise do es not permit changing device settings using a Guest account.
Cruzer Enterprise Troubleshooting FAQ Revision 1.0 SanDisk ® Corporation general policy does not recommend the use of its products in life support applications where in a failure or malfunction of the product may directly threaten life or injury.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat SanDisk Cruzer Enterprise (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen SanDisk Cruzer Enterprise heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens SanDisk Cruzer Enterprise vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding SanDisk Cruzer Enterprise leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over SanDisk Cruzer Enterprise krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van SanDisk Cruzer Enterprise bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de SanDisk Cruzer Enterprise kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met SanDisk Cruzer Enterprise . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.