Gebruiksaanwijzing /service van het product SDUSB-101-0256 van de fabrikant SanDisk
Ga naar pagina of 2
USB Flash Drives for OEM USB Flash Drives for OEM SanDisk, the SanDisk logo and Cruzer are trademarks of SanDisk Corporation, registered in the United States and other countries. CruzerSync, CruzerP ass and the SanGo logo are trademarks of SanDisk Corporation.
Solutions for Storage • All OEM products are warranted for one year against defects. • All OEM USB products are compliant with the USB 2.0 Specifications. • All certificates for compliance can be found at http://www .sandisk.com/Oem/ and click on Environmental/reg- ulatory .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat SanDisk SDUSB-101-0256 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen SanDisk SDUSB-101-0256 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens SanDisk SDUSB-101-0256 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding SanDisk SDUSB-101-0256 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over SanDisk SDUSB-101-0256 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van SanDisk SDUSB-101-0256 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de SanDisk SDUSB-101-0256 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met SanDisk SDUSB-101-0256 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.