Gebruiksaanwijzing /service van het product TrustedSignins van de fabrikant SanDisk
Ga naar pagina of 2
T ru s tedSignins ™ f r om SanDisk ® Ea sy to Buy, Ea sy to Use For many years, an account name and unchangin g (or infrequently changing) pass w or d hav e been u sed to gain t elephone or online access to an individu al’s bank, brok erage, or other accounts.
SanDisk, the SanDisk logo and Cruzer are trademarks of SanDisk Corporation, registered in the United S tates and other countries. Gruvi, the gruvi logo, T rus tedFlash, the T ru stedFlash logo and T ru stedSignins are trademarks of SanDisk Corporation.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat SanDisk TrustedSignins (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen SanDisk TrustedSignins heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens SanDisk TrustedSignins vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding SanDisk TrustedSignins leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over SanDisk TrustedSignins krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van SanDisk TrustedSignins bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de SanDisk TrustedSignins kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met SanDisk TrustedSignins . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.