Gebruiksaanwijzing /service van het product xD van de fabrikant SanDisk
Ga naar pagina of 2
M emory C ar ds and C onnec tivit y Solutions For the most cur ren t information on SanDisk products, visit our web site at h ttp://www.sandisk.com. www.sandisk.com SanDisk and the SanDisk logo are registered trademarks and SanDisk Connect, SanDisk Connect Plu s, and Cruzer ar e trademarks of SanDisk Corporation.
SanDisk Memory Stick PR O ™ and Memory S t ick PR O Duo ™ SanDisk Memory Stick PR O and Memory S tick PR O Duo are the ideal solutions f or anyone who wants t o capture and pla y back DVD-qualit y.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat SanDisk xD (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen SanDisk xD heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens SanDisk xD vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding SanDisk xD leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over SanDisk xD krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van SanDisk xD bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de SanDisk xD kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met SanDisk xD . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.