Gebruiksaanwijzing /service van het product 3440 van de fabrikant SANRAD
Ga naar pagina of 2
SAN R A D V -S wit ch 3440 w ith inte grated SAN R AD Storag ePro sof t ware is a n open, sca lab le sol utio n that p ro v ides ea sy , robus t SAN con necti vit y an d storag e man agem ent for a ny phy sica l or vi rtu al se r ver . V-S w itch 3440 provi des t he bes t cost per fo rma nce in t he V- Swi tch fami ly .
V -SWITCH 3440 PRODUCT S PECIFI CA TIO NS US Tel: 1-80 0 -4 7 1- 26 1 6 Int ern atio nal Tel : +97 2-3- 76 7-480 0 w w w .sa nra d.com Copy rig ht SAN R AD 20 08.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat SANRAD 3440 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen SANRAD 3440 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens SANRAD 3440 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding SANRAD 3440 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over SANRAD 3440 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van SANRAD 3440 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de SANRAD 3440 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met SANRAD 3440 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.