Gebruiksaanwijzing /service van het product 40DHB0002UKFK van de fabrikant Avaya
Ga naar pagina of 12
IP Office (R3.0) 5602 User’s Guide 40DHB0002UKFK – Issue 1 (7th February 2005).
Page ii - Contents Contents The 5602 Telephone ............................................................................. 3 Overview of the 5602 .......................................................................................................
The 5602 Telephone Overview of the 5602 - Page 3 The 5602 T elephone Overview of the 5602 This guide covers the use of the Avaya 5602 telephone, running in Key and Lamp mode, on Avaya IP Office te lephone systems operating with IP Office Software release 3.
Page 4 - Call Appearance Keys The 5602 Telephone Call Appearance Keys The main call handling screen contains two keys set as 'call appearance' keys. For details of Bridged, Line and Call Coverage Appearance Keys set-up and their operation, refer the IP Office Key and Lamp Operation manual.
Answering a Call Basic Call Handling Features - Page 5 Basic Call Handling Features Answering a Call When a call arrives at your 5602 telephone, you hear a ringing tone and a flashing be ll icon ( ) appears on the associated ca ll appearance display. The following describes how to use your handset to answer calls.
Page 6 - Clearing a Call Basic Call Handling Features Clearing a Call To clear an established call either: 1. Replace the handset or 2. Press Drop . Redial The Redial (or Last Number Dialed) feature aut omatically redials the last extension or outside number (up to 24 digits) you dialed.
Hold Basic Call Handling Features - Page 7 Hold If, with a call in progress, a second call arrives and is shown against a C all Appearance key, you can then Hold the first call and answer the second call. To put an existing call on hold: 1. Press Hold or the or Call Appearance button with the symbol against it.
Page 8 - Conference Basic Call Handling Features Conference The Conference feature allows you to conference other parties (including yourself) into a call. Note: The number of parties allowed in a c onference is controlled by your telephone system. To add another party to a conference: 1.
Introduction System Features - Page 9 System Features Introduction As well as your phones specific features, y ou can access a number of system features by dialing short codes. These instructions are for the system's default configuration. They assume that you are using the default feature codes.
Page 10 - Diverting Calls System Features Diverting Calls You can divert your calls to another extension. In the examples below N is the extension to which you want your calls diverted. Note that, if you do not answer calls at the temporary extension, they are forwarded to your own voicemail or call forwarding number.
Default Feature Codes System Features - Page 11 Default Feature Codes The following are the normal default feature codes available to all users. Your System Administrator may add additional codes for other features and for speed dials. The N where shown, should be replaced by t he appropriate number.
Performance figures and data quoted in this document are typical, and must be specifically confirmed in writing by Avaya before they become applicable to any particular order or contract. The company reserves the right to make alterations or amendments to the detailed specifications at its discretion.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Avaya 40DHB0002UKFK (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Avaya 40DHB0002UKFK heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Avaya 40DHB0002UKFK vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Avaya 40DHB0002UKFK leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Avaya 40DHB0002UKFK krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Avaya 40DHB0002UKFK bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Avaya 40DHB0002UKFK kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Avaya 40DHB0002UKFK . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.