Gebruiksaanwijzing /service van het product 5601 van de fabrikant Avaya
Ga naar pagina of 10
IP Office (R3.0) 5601 User Guide 40DHB0002UKFF – Issue 1 (7th February 2005).
Page ii - Contents Contents The 5601 Telephone ............................................................................. 3 Overview of the 5601 .......................................................................................................
The 5601 Telephone Overview of the 5601 - Page 3 The 5601 T elephone Overview of the 5601 This guide covers the use of the Avaya 5601 telephone, running in Key and Lamp mode, on Avaya IP Office telephone system s operating with Level 3.0 software. The diagram below shows the main 5601 telephone features.
Page 4 - Answer a Call Basic Call Handling Features Basic Call Handling Features Answer a Call When a call arrives at your 5601 telephone, you hear a ringing tone and the LED next to the call appearance button flashes. To answer an incoming call: Do one of the following: • If you are not active on another call, answer the call using your handset.
Redial Basic Call Handling Features - Page 5 Redial The Redial (or Last Number Dialed) feature aut omatically redials the last extension or outside number (up to 24 digits) you dialed. To redial the last number that you dialed: 1. Press Redial . Message Your Message lamp turns on when a caller has left a message for you.
Page 6 - Introduction System Features System Features Introduction As well as your phones specific features, y ou can access a number of system features by dialing short codes. These instructions are for the system's default configuration. They assume that you are using the default feature codes (see Default Feature Codes on page 9).
Call Forwarding System Features - Page 7 Call Forwarding Your calls can be forwarded to another extension or an external number either when you are away from your desk (on no answer), when your extension is busy, and all calls (for example when you go on holiday).
Page 8 - Do Not Disturb System Features Do Not Disturb You may choose to receive no calls at all or only those from particular callers on your exceptions list: • To switch Do Not Disturb on (with or without exceptions) dial *08 , to switch it off dial *09 .
Default Feature Codes System Features - Page 9 Default Feature Codes The following are the normal default feature codes available to all users. Your System Administrator may add additional codes for other features and for speed dials. The N where shown, should be replaced by t he appropriate number.
Performance figures and data quoted in this document are typical, and must be specifically confirmed in writing by Avaya before they become applicable to any particular order or contract. The company reserves the right to make alterations or amendments to the detailed specifications at its discretion.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Avaya 5601 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Avaya 5601 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Avaya 5601 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Avaya 5601 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Avaya 5601 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Avaya 5601 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Avaya 5601 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Avaya 5601 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.