Gebruiksaanwijzing /service van het product Definity 6402 van de fabrikant Avaya
Ga naar pagina of 12
6402 Voice Terminal User’s manual DEFINITY® G3 - Release 6.3 or later 555-230-757 Issue 1 July 2000.
Copyright 2000, A vaya Inc. All right s reserved Notice While reasonable effo rts were made to ensure that the information in this document was complete and accurate at the time of printing, Avaya ca n ass ume no responsibility for any erro rs.
3 Your voice terminal Preset feature buttons - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 5 Using the Feature Directory - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -.
4.
Preset feature buttons 5 Preset feature buttons Using the Feature Directory The Featur e Directory provides a convenient quick refere nce lis t for 12 features. Most likely, the Feature Directory on your voice terminal has been completed by your system man ager.
6 Placing a call Placing a call 1. Press the S peaker button. 2. Dial the extension or telephon e number (If applicable, dial the outdial code be fore the telephone number).
Transferring a call 7 T r ansferring a call 1. Press the T r ansfer button. 2. Dial the number to which the call is to be transferred. 3. Press the T r ansfer button. 4. Hang up. If no answe r or busy, r eturn to held call by pres sing then rele asing the swit chhook.
8 Sending or redire cting your calls T o cancel Send All Calls: 1. Press the S peaker button. 2. Press the Feature button th en dial the number assigned to th e Send All Calls feature (or dial the Send All Calls cance l code*). T o tempo rarily redirect all calls to an extension or out side number 1.
Programming an AD entry in your feature directory 9 Programming an AD entry in your feature directory 1. Press the S peaker button. 2. Press the Feature button then dia l the number assigned to the AD Program featur e (or dial the AD Program access code*).
10 Answering a call placed to a coworker unable to answer T o place a call using an AD list 1. Press the S peaker button. 2. Press the Feature button then dial the number assigned to the Person al List, Group List , System List (or dial the appropriate list code* ).
Glossary 11 Glossary This glossary shows many of th e featur es offered by DEFINITY. Abbreviated Dialing Use as a timesaver for dialing frequently called, lengthy or emergency numbers. Thi s featur e may be on a button, a softkey or a list - personal, group and system (page 9) .
12 Glossary.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Avaya Definity 6402 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Avaya Definity 6402 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Avaya Definity 6402 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Avaya Definity 6402 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Avaya Definity 6402 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Avaya Definity 6402 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Avaya Definity 6402 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Avaya Definity 6402 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.