Gebruiksaanwijzing /service van het product Partner 34D van de fabrikant Avaya
Ga naar pagina of 9
Personal Speed Dial Numbers To dial a Personal Speed Dial number: Press Feature followed by the Dial Code. See panel 4 for programming instructions. Your system may also be programmed with System Speed Dial numbers (Dial Codes 20-79), which are similar to Personal Speed Dial Numbers except anyone on the system can dial them.
Making a Conference Call To add parties to a call (max. 4 parties plus you): Telephone or Extension Number + Conf + Telephone or Extension Number + Conf 1. 2. 3. 4. Call the first party (can use Speed Dial or Auto Dial buttons). After the first party answers, press Conf .
Telephone Buttons and Indicators Display [MLS-34D™ and MLS-12D™ only] When dialing, shows the number dialed, duration of call, and feature messages. When receiving an intercom call, shows the number of the extension calling. When in program mode, displays programming messages.
Programming How to Program Buttons Use programming to store dialing sequences on programmable buttons (see diagram, panels 2–3). Then simply touch the button to dial automatically. 1. Press Feature 0 0 to enter program mode. 2.
Dial-Code Features You can use a dial-code feature in either of two ways: ■ Dial it manually (except for Do Not Disturb and Privacy, which require programming on buttons with lights). ■ Press a button programmed with the feature (see "Programming" on panel 4).
Dial-Code Features (continued) Dial-Code Feature To Dial Manually To Use On a Button Message Light On Turns on the message light on an MLS phone. Message Light Off Turns off the message light on an MLS phone. Call Forwarding Forwards intercom, outside, and transferred calls from your extension to a destination extension.
Ringing Patterns You can tell the type of call coming in by the way the phone rings: Ring...Ring...Ring...Ring...Ring...Ring... Outside Call Ring-BEEP...Ring-BEEP...Ring-BEEP... Inside Call Ring-BEEP-BEEP...Ring-BEEP-BEEP... Transferred Call Lights Red (top) light shows activity at another extension.
Transferring a Call To pass a call to another extension: Transfer + Extension Number 1. 2. 3. While active on the call, press Transfer . The call is put on hold and you hear intercom dial tone. Dial the extension to which you want the call transferred.
Making a Call Outside: Line + Phone Number Intercom 8 + Line Number + Phone Number Inside–Ringing: Intercom + Extension Number Inside–Voice-Signaled: Intercom + ★ + Extension Number To call an outside party on a line assigned to your phone: 1.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Avaya Partner 34D (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Avaya Partner 34D heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Avaya Partner 34D vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Avaya Partner 34D leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Avaya Partner 34D krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Avaya Partner 34D bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Avaya Partner 34D kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Avaya Partner 34D . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.