Gebruiksaanwijzing /service van het product Wall van de fabrikant Avaya
Ga naar pagina of 10
Single Line Business T elephones Desk, W all, and T rimline ® Models User ’ s Guide 999-500-27 0 Issue 4 July 20 03.
NOTICE While re asonable ef forts were mad e to ensur e that the informa tion in this docum ent was co mplete and acc urate at the time of printing , Avaya Inc. can assume n o responsibili ty for any errors. Changes or corrections to th e informa tion contained in this doc ument m ay be i ncorporate d into f uture issues.
1 Introduction This boo klet contains installation an d removal i nstructio ns for standard modular desk or wall telephone s. Installa tion of the fo llowing options requires a profes sional inst aller . • Adju nct Dial er • SPOKESMAN® Loudspea ker • External Spea ke rpho ne • Headset Ad apter Contact your pla ce of purcha se for details .
2 Modular Outlet Requirement Y ou must have a s tandard m o dular telephon e jack, such a s one of th ose show n below , to install y our phone . If you have one of the se jacks alrea dy mounte d, no tools are n eeded.
3 Installation Y our telep hon e is fully a ss em bl ed ex ce pt for the coiled ha ndset cord an d cl ear line cor d. T o Install Y our Desk Or T rimline T elephone 1. Plug one e nd of the coiled handset cord i nto the opening i n the handset. Push the plug in until it clicks ( Figure 2 ).
4 FIGURE 3 Setting the Ringer V olume Control (Desk and T rimline T elephones) 4. Plug the oth e r end of the cord into the te lephone jack in your of fice. Push the plug in unti l it clic ks. 5. Tu rn your teleph one over or for T rimline tel ephones, lif t the hands et ( Fig ure 3 ).
5 T o Install Y our W all T elephone 1. Align t he wall phon e plug w ith the jac k, then lin e up the ho le in the ba ck of the telepho ne set w ith the rive ts on the wall outlet pla te. Push in and slide th e telephone d own into pl ace ( Figure 4 ).
6 FCC Registration In formation State men t (P art 68) The fo llowing infor mation is appli cable only to equ ipme nt conne cted dir ect ly to the t elephone network and not to connection of station s behind terminal syste ms.
7 In compl iance with th e rules, you sh ould be aware o f the fo llowing: 1. Connectio n of this equipm e nt to the teleph one network mus t be through on e of the standard network interfa ce jacks l isted abo ve. These m ay be orde red from the loca l telephone com pany or t hrough Avay a Inc.
8 CAUTION The foll owing safety informati on is im portant to y ou. All of the telephones listed , with the exce ption of m essage waiting models, are NOT FOR RESIDENTIAL USE.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Avaya Wall (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Avaya Wall heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Avaya Wall vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Avaya Wall leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Avaya Wall krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Avaya Wall bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Avaya Wall kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Avaya Wall . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.