Gebruiksaanwijzing /service van het product 57 van de fabrikant Senco
Ga naar pagina of 4
* Schematic dra wings inside SM MEMBER Questions? Comments? call SENCO’ s toll-free Action-line: 1-800-543-4596 (North & South America only) or e-mail: toolprof@senco.com Senco Products, Inc. 8485 Broadwell Rd. Cincinnati, Ohio 45244 Visit our Website www .
.
.
P a l l e t P r o 5 7 REPLA CEMENT P AR TS LIST • LIST A DE P AR TES DE REPUEST O • ERSA TSTEILE-LISTE • LISTE DE PIÈCES DE RECHANGE Questions? Comments? call SENCO’ s toll-free Action-line: 1-800-543-4596 (Nor th & South America only) or e-mail: toolprof@senco .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Senco 57 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Senco 57 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Senco 57 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Senco 57 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Senco 57 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Senco 57 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Senco 57 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Senco 57 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.