Gebruiksaanwijzing /service van het product CX 95 van de fabrikant Sennheiser
Ga naar pagina of 2
Sou nd is y o u r st yle The C X 9 5 are pre mium, in-e ar headphone s for comf or tabl e, st ylish listening o n-the-go. Th ey fea ture a balance d, natural sound and a sho r t cable that makes i t a per f ec t match wi th any arm-worn/ clip- on Mp3 play er .
Se nnh eis er El ec tr oni c Co rp. , On e Ent erp ris e Dr ive , Old Lym e, C T 06371 • ( 860) 434-9190 • ww w.s en nhe ise ru sa. com ©2007 T ec h n ic a l D ata Spec ificatio ns C X 95 UPC No.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sennheiser CX 95 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sennheiser CX 95 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sennheiser CX 95 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sennheiser CX 95 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sennheiser CX 95 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sennheiser CX 95 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sennheiser CX 95 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sennheiser CX 95 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.