Gebruiksaanwijzing /service van het product PXC 250 van de fabrikant Sennheiser
Ga naar pagina of 2
Filter für Aussengeräusche Active filter for extern al noise Le filtre actif pour bruits externes Filtro attivo dei rumori dall'esterno Filtro activo de ruidos exteriores Polster austauschen Re.
Français - Ecouteurs de voyage PXC 250 Moins de stress grâce à moins de bruits. Les bruits environnants, par ex. le bruit du moteur au cours de longs trajets aéri ens, contribuent à amener be aucoup tr op de stress et de fatigue.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sennheiser PXC 250 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sennheiser PXC 250 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sennheiser PXC 250 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sennheiser PXC 250 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sennheiser PXC 250 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sennheiser PXC 250 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sennheiser PXC 250 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sennheiser PXC 250 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.