Gebruiksaanwijzing /service van het product RS 20 van de fabrikant Sennheiser
Ga naar pagina of 2
Wireless RS 20 12 (3) CHANNEL A1) Stelle n Sie die Steckv erb indunge n her. A2) Laden Sie den Akku vo r dem ers ten Betri eb für 24 St unden. B1) Steck en Sie den Akku in den Schacht am Hör er. B2) Scha lte n Sie den Kopfhö rer an der recht en Ohrmusc hel au f O N .
D eu t sc h A CHTUNG : Zu lautes Hören kann Hörs chäden veru rsachen ! 2 Jahre Garan tie Alte Akkus nur leer über de n Fa chhandel od er Batterie container entso rgen . Verwende n Sie nur Origi nal-Senn heiser K omponent en, s onst kön nen Schäden am Ger ät auftre ten und die Garanti e erlis cht.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sennheiser RS 20 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sennheiser RS 20 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sennheiser RS 20 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sennheiser RS 20 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sennheiser RS 20 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sennheiser RS 20 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sennheiser RS 20 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sennheiser RS 20 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.