Gebruiksaanwijzing /service van het product EL-240S van de fabrikant Sharp
Ga naar pagina of 2
ENGLISH BEFORE USE • Do not press too hard against the LCD panel because it contains glass. • Never dispose of battery in fire. • Keep battery out of reach of children. • Please press if you see no indication. • This product, including accessories, may change due to upgrading without prior notice.
GARANTIE LIMITÉE Produits de bureau personnels Bravo! V ous Venez de faire un excellent achat! Sharp É lectronique du Canada Lt é e (ci-apr è s nomm é e “ Sharp ” ) donne la garantie expresse.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sharp EL-240S (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sharp EL-240S heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sharp EL-240S vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sharp EL-240S leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sharp EL-240S krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sharp EL-240S bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sharp EL-240S kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sharp EL-240S . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.