Gebruiksaanwijzing /service van het product HT-SB30 van de fabrikant Sharp
Ga naar pagina of 2
ENGLISH MODEL HT -SB20 HT -SB30 SOUND BAR HOME THEA TER SYSTEM OPERA TION MANUAL Printed in Malaysia 13A R AS 1 Note: This product is recommended for fl at panel TV (LED, LCD and plasma).
i Special notes W ARNING: TO REDUCE THE RISK OF FIRE OR ELECTRIC SHOCK, DO NOT EXPOSE THIS APPLIANCE TO RAIN OR MOISTURE. FOR YOUR RECORDS For your assistance in reporting this unit in case of loss or theft, please record below the model number and se- rial number which are located on the rear of the unit.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sharp HT-SB30 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sharp HT-SB30 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sharp HT-SB30 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sharp HT-SB30 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sharp HT-SB30 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sharp HT-SB30 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sharp HT-SB30 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sharp HT-SB30 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.