Gebruiksaanwijzing /service van het product 3100 van de fabrikant Avocent
Ga naar pagina of 2
Secure remote and local access in a single solution for the SMB environment The Avocent ® Auto View ® 3050, Auto View 3 1 00 and Auto View 3200 digital KVM appliances include access for one or two digital users and access for a local user in a single solution.
Avocent, the Avocent logo and Auto View are trademarks or registered trademarks of Avocent Corporation or its affi liates in the U.S. and other countries. All other marks are the pr operty of their respective owners. Copyright © 2008. Avocent Corporation.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Avocent 3100 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Avocent 3100 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Avocent 3100 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Avocent 3100 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Avocent 3100 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Avocent 3100 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Avocent 3100 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Avocent 3100 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.