Gebruiksaanwijzing /service van het product ACS4 van de fabrikant Avocent
Ga naar pagina of 2
Authentication Authorization Accounting DSView 3 Management Software Local Management Station Wireless Management Station Dial-Up Management Station RS-2 32 PS T N Inte rne t Modem Linux Server UNI X .
Corporate Headquarters 4991 Corporate Drive, Huntsville, AL 35805 TEL 866.277.1924 FAX 256.430.4030 www.avocent.com Avocent, the Avocent logo, The Power of Being There, Cyclades and DSView are registered trademarks of Avocent Corporation or its affiliates.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Avocent ACS4 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Avocent ACS4 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Avocent ACS4 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Avocent ACS4 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Avocent ACS4 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Avocent ACS4 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Avocent ACS4 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Avocent ACS4 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.