Gebruiksaanwijzing /service van het product DSR1022 van de fabrikant Avocent
Ga naar pagina of 2
Miami Branch Office DSR1 024 KVM Switch Router 1 Server DSR1 02 1 DSR1 022 DSR1 02 4 T ypical Branch Of fice En vironment Ho w to Control Branch Locations Wit hout Lea ving Y our Office Managing branch offices and diverse device types without on-site personnel are critical issues facing IT administrators today .
Corporate Headquarters 499 1 Corporate Drive, Huntsville, AL 35805 TEL 866.286.2368 FAX 256.430.4030 www.avocent .com Avocent, the Avocent logo, The Power of Being There, DSR , DSView and Dambrackas Video Compression are trademarks or registered trademarks of Avocent Corporation.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Avocent DSR1022 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Avocent DSR1022 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Avocent DSR1022 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Avocent DSR1022 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Avocent DSR1022 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Avocent DSR1022 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Avocent DSR1022 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Avocent DSR1022 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.