Gebruiksaanwijzing /service van het product E3c van de fabrikant Shure
Ga naar pagina of 2
E3c Sound Isolating Earphones W ith a sleek, low profile design, the E3c combines WideBand MicroDriver technology and incredible sound isolation for detailed highs and enhanced bass across an extended frequency soundstage.
MAINTENANCE Careful maintenance ensures a tight seal between the sleeve and nozzle, improving sound quality and product safety . Keep the earphones and sleeves as clean and dry as possible. Do not expose earphones to extreme temperatures. Wipe the earphones and sleeves with mild antiseptic to avoid infections.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Shure E3c (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Shure E3c heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Shure E3c vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Shure E3c leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Shure E3c krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Shure E3c bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Shure E3c kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Shure E3c . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.