Gebruiksaanwijzing /service van het product 2105 van de fabrikant Simer
Ga naar pagina of 12
OWNER’S MANUAL Ge yser Submersible P ool Co v er Pump NOTICE D’UTILISA TION P ompe submersible Ge yser pour toile de piscine MANUAL DEL USUARIO Bomba sumergible para cubier tas de piscinas “Ge yser” Installation/Oper ation/P arts F or further operating, installation, or maintenance assistance: Call 1-800-468-7867 English .
Safety / Operation 2 F or parts or assistance , call Simer Customer Service at 1-800-468-7867 A TTENTION: Read carefully before attempting to install, oper ate or service y our pump. Pr otect y our- self and others b y observing all safety information and additional instructions included with this equip- ment.
Maintenance / Repair P arts 3 F or parts or assistance , call Simer Customer Ser vice at 1-800-468-7867 4. Use the hose, not the power cord, to position the pump on the pool cover and to retrieve the pump when finished.
W arranty 4 F or parts or assistance , call Simer Customer Ser vice at 1-800-468-7867 A TT A CH ORIGINAL RECEIPT HERE FOR W ARRANTY CONSIDERA TION. SIMER warr ants to the original consumer purchaser (“Purchaser”) of its products that they are free from def ects in material or workmanship.
P our les ser vices des pièces ou d'assistance, appeler le ser vice à la clientèle Simer en composant le 1 (800) 468-7867 Sécurité / F onctionnement 5 A TTENTION : Lire attentivement ce qui suit a v ant d'essa y er d'installer , de faire fonctionner ou de met- tre en ser vice cette pompe.
P our les ser vices des pièces ou d'assistance, appeler le ser vice à la clientèle Simer en composant le 1 (800) 468-7867 Entr etien / Pièces de r echang e 6 4.
Garantie 7 P our les ser vices des pièces ou d'assistance, appeler le ser vice à la clientèle Simer en composant le 1 (800) 468-7867 A TT A CHER LE REÇU D'ORIGINE ICI À DES FINS DE GARANTIE SIMER garantit à l’acheteur-utilisateur initial de ses produits (“Acheteur”) contre tout déf aut de f abrication et de matér iaux.
P ara r efacciones o asistencia, llame a Simer Ser vicios al Cliente al: 1 800 468-7867 Seguridad / Operación 8 Atención: Es importante leer estas instrucciones con aten- ción antes de tratar de instalar , operar o realizar tr abajos de repar ación o mantenimiento en la bomba.
P ara r efacciones o asistencia, llame a Simer Ser vicios al Cliente al: 1 800 468-7867 Repuestos 9 4. Use la manguera y no el cordón de corriente para colo- car la bomba sobre la cubierta de la piscina y para recu- perar la bomba cuando haya terminado.
Garantía 10 P ara r efacciones o asistencia, llame a Simer Ser vicios al Cliente al: 1 800 468-7867 ADHÍERA A QUÍ EL RECIBO ORIGINAL P ARA V ALID A CION DE GARANTÍA SIMER garantiza al comprador consumidor original (“Comprador”) de sus productos , que éstos se en- cuentran libres de def ectos de material o mano de obra .
11.
12.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Simer 2105 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Simer 2105 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Simer 2105 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Simer 2105 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Simer 2105 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Simer 2105 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Simer 2105 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Simer 2105 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.