Gebruiksaanwijzing /service van het product 318KR van de fabrikant SkyLink
Ga naar pagina of 2
1. INTRODUCTION Model 318KR In this package, you will find a keyless entry transmitter with 3V lithium batteries, a garage door receiver, a red / black wire and a clip. Red/Black Wire Plug in the connector end of the Red/Black wire to the 318R receiver.
If, within one year from date of purchase, this product should become defective (except battery), due to faulty workmanship or materials, it will be repaired or replaced, without charge. Proof of purchase and a Return Authorization are required. 11. WARRANTY If the connector is placed on the top and middle posts, that c olumn is set on “ + ” .
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat SkyLink 318KR (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen SkyLink 318KR heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens SkyLink 318KR vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding SkyLink 318KR leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over SkyLink 318KR krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van SkyLink 318KR bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de SkyLink 318KR kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met SkyLink 318KR . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.