Gebruiksaanwijzing /service van het product GB-318 van de fabrikant SkyLink
Ga naar pagina of 2
Smart Button TM GB-318 1. INTRODUCTION Model GB-318 Smart Button TM Garage Door Receiver Congratulations on your purchase of the Skylink ® Smart Button TM . The Smart Button TM is designed to work with Skylink ® remote control G6M, G6K, G6V , G6T3 , Skylinkhome TM system remote, and more to operate the Garage Door Opener .
7. W ARRANTY If, within one year from date of purchase, this product should become defective (except battery), due to faulty workmanship or materials, it will be repaired or replaced, without charge. Proof of purchase and a Return Authorization are required.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat SkyLink GB-318 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen SkyLink GB-318 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens SkyLink GB-318 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding SkyLink GB-318 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over SkyLink GB-318 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van SkyLink GB-318 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de SkyLink GB-318 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met SkyLink GB-318 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.