Gebruiksaanwijzing /service van het product SUR2 van de fabrikant Sonance
Ga naar pagina of 2
Sonance Cinema ® Series Home Theater Speakers Features: • Microtrim grille has only 0.20” of trim for a sleek, modern appearance. Powerful neodymium magnet attachment eases installation. • Coaxial midrange/tweeter produces smoother frequency response, improves stereo imaging and reduces tonal variations caused by room acoustics.
212 Avenida Fabricante San Clemente, CA 92672-7531 USA (800) 582-7777 or (949) 492-7777 F AX: (949) 361-5151 T echnical Support: (800) 582-0772 WWW .SONANCE.COM ©2008 Sonance, All Rights Reser ved. Sonance and Sonance Cinema are registered trademarks of Dana Innovations.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sonance SUR2 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sonance SUR2 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sonance SUR2 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sonance SUR2 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sonance SUR2 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sonance SUR2 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sonance SUR2 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sonance SUR2 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.