Gebruiksaanwijzing /service van het product AC V16 van de fabrikant Sony
Ga naar pagina of 2
AC-V16/V17.3-810-549-13.EFSG.Page 1 AC-V16/V17.3-810-549-13.EFSG.Page 1 A 1 2 CHARGE lamp (orange) Témoin CHARGE (orange) Lámpara de carga CHARGE (anaranjada) CHARGE-Anzeige (orange) POWER lamp (gre.
AC-V16/V17.3-810-549-13.EFSG.Page 2 AC-V16/V17.3-810-549-13.EFSG.Page 2 This mark indicates that this product is a genuine accessory for Sony video products. When purchasing Sony video products, Sony recommends that you purchase accessories with this “GENUINE VIDEO ACCESSORIES” mark.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sony AC V16 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sony AC V16 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sony AC V16 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sony AC V16 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sony AC V16 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sony AC V16 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sony AC V16 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sony AC V16 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.