Gebruiksaanwijzing /service van het product ATRAC3 van de fabrikant Sony
Ga naar pagina of 2
CDCASE3 A TRA C3™/ MP3 CD W alkman ® Pla y er Carry Case • HIP-STYLE A TRA C™ CD WALKMAN® PLA YER CARR Y CASE • HOLDS A TRA C CD W ALKMAN PLA YER AND EXTRA CD MEDIA • PR OVIDES COMFOR T AN.
CDCASE3 Sony Electronics Inc • 1 Sony Drive, P ark Ridge, New Jersey 0 7656 • www .sony .com Printed in USA 2/200 3 ©2003 Sony Electronics Inc. Reproduction in whole or in part without written permission is prohibited. All rights reserved. Sony, ATRAC and Walkman are trademarks of Sony.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sony ATRAC3 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sony ATRAC3 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sony ATRAC3 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sony ATRAC3 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sony ATRAC3 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sony ATRAC3 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sony ATRAC3 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sony ATRAC3 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.