Gebruiksaanwijzing /service van het product Carrying Case van de fabrikant Sony
Ga naar pagina of 2
ソニー株式会社 〒 141-0001 東京都品川区北品川 6-7-35 お問い合わせ先 ソニー株式会社 AIBO クリニック ナビダイヤル 0570-008833 (全国どこからでも市.
English Notes on use • Do not store AIBO ERS-110/111 in this bag. • For details on handling of AIBO, refer to the operating instructions supplied with your AIBO. • Do not drop or bump the bag while AIBO is stored, as this may damage AIBO. When you store AIBO in the bag, be sure not to put extra strain onto any particular parts of AIBO.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Sony Carrying Case (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Sony Carrying Case heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Sony Carrying Case vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Sony Carrying Case leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Sony Carrying Case krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Sony Carrying Case bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Sony Carrying Case kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Sony Carrying Case . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.